نحوه بازگردانی کالا

ما وظیفه خودمان می‌دانیم که شما همیشه و در هر لحظه تجربه‌ای خوشایند از خرید داشته باشید. در وهله‌ی اول تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که محصولی که خریداری کرده‌اید در سلامت کامل و بدون هرگونه ایراد و مشکل به دست شما برسد. در زمان تعیین‌شده و دقیقا همان چیزی که می‌خواهید به شما تحویل داده شود. اما گاهی به هر دلیلی مشکلاتی پیش می‌آیند که اجتناب‌ناپذیرند و ما سعی می‌کنیم که این مشکلات را به کمترین میزان ممکن برسانیم. اما برای اینکه خیال شما از هر نظر راحت باشد مهلت تست 7 روزه برای کالاها در نظر گرفته شده است و اگر محصولی که دریافت کردید مشکلات و نواقصی داشته باشد می‌توانید مجددا آن را برگردانید. شرایط بازگردانی و مرجوعی کالاها در ادامه توضیح داده شده است.

نکته مهم: در صورت اقدام برای برگرداندن کالا حتما قبل از هر چیز با ما تماس بگیرید تا این فرایند توسط تیم پشتیبانی انجام شود. 

شرایط بازگشت کالا

در چه صورتی می‌توانید کالا را برگردانید؟

در صورت وجود ایراد در کالا

در این صورت کالا باید به دفتر فروشگاه اینترنتی استایل آپ بازگردانده شود. ایرادات فنی حداکثر ۷ روز و دیگر ایرادات (مثلا شکستگی جنس حین دریافت) نهایتا تا 24 ساعت پس از دریافت باید به استایل آپ اطلاع داده شوند. در صورتی که ایراد کالا ناشی از استفاده نادرست باشد قابل بازگردانی نیست. یعنی اگر نوسانات برق به دستگاه آسیب بزند یا اینکه کالا از دست شما بیفتد و بشکند و … شامل این مسئله نمی‌شود.

در صورت مغایرت کالا با مشخصات درج شده در سایت

مشخصات محصول در صفحه‌ی مربوط به آن به صورت دقیق ذکر شده‌اند. عکس‌ها، جدول مشخصات و تمام اطلاعات موردنیاز در اختیار شما قرار گرفته‌اند. اگر کالایی که دریافت می‌کنید با اطلاعات درج شده در سایت مغایرت داشته باشد می‌توانید آن را مجددا برای ما ارسال کنید و هزینه به شما برگردانده می‌شود. اما چند نکته:

  • اگر این ایرادات قبل از باز کردن بسته محصول مشخص باشند لطفا بسته را باز نکنید. (مثلا اگر کالایی اشتباهی روی فاکتور برای شما ارسال شده باشد.)
  • اگر محصول ایراد یا مشکلات فنی ظاهری داشته باشد. مثلا شکستگی، یا ایرادات کارخانه که ممکن است تیم تست کیفیت فنی استایل آپ به آن پی نبرده باشد. به هیچ وجه از آن استفاده نکنید و به همان صورت به پشتیبانی خبر بدهید.
  • برای هماهنگی لازم حتما باید یک ویدیو از این ایرادات برای پشتیبانی استایل آپ بگیرید تا بررسی شود و در صورت تایید کالا را برای استایل آپ ارسال کنید.
  • جعبه محصول باید حتما سالم باشد. حین باز کردن محصولات دقت کنید تا جعبه مخدوش نشود.
  • سفارشات باید در همان جعبه پستی استایل‌آپ و با فاکتور خریدی که در اختیار شما قرار گرفته بازگردانی شوند.
  • اگر مهلت تست گذشته باشد امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد.

در صورت مغایرت سایز کالا

در این حالت بدون اینکه برچسب و اتیکت محصول جدا شود و بدون اینکه از آن استفاده شود باید هماهنگ کنید و کالا را برگردانید. توصیه می‌کنیم در انتخاب محصول و انتخاب سایز نهایت دقت را داشته باشید تا این دست مشکلات برای شما پیش نیاید. در هر مرحله هم سوالی دارید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل‌تر در اختیار شما قرار بگیرد.

در صورت مخدوش بودن بسته بندی پستی

اگر بسته پستی مخدوش و آسیب‌دیده باشد لطفا آن را تحویل نگیرید و بسته را به همان صورت بازگشت دهید. اما اگر خود بسته‌بندی پست مشکلی نداشته باشد و بسته‌بندی محصول دارای ایراد باشد تا حداکثر 24 ساعت پس از تحویل کالا با پشتیبانی استایل آپ هماهنگ کنید و سفارش را دست‌نخورده بازگردانی کنید.

در صورت انصراف از خرید توسط مشتری

اگر به هر دلیلی منصرف شدید بهتر است قبل از اینکه سفارش در صف ارسال قرار بگیرد به ما اطلاع بدهید تا وجه پرداختی شما بازگردانده شود. در صورتی که کالا ارسال شده باشد و منصرف شدید سفارش را دست‌نخورده و بدون اینکه جعبه پستی را باز کنید مرجوع کنید. هزینه بازگشت کالا در صورت انصراف از خرید بر عهده شماست.

نکته: حق انصراف از خرید فقط برای مصرف‌کننده یا به اصطلاح خرید تکی لحاظ می‌شود و خریدهای عمده و در حجم بالا قابل بازگردانی نیستند.

روش ارسال کالا و هماهنگی با فروشگاه

حتما و حتما قبل از بازگردانی کالا باید هماهنگی‌های لازم را با پشتیبانی استایل‌آپ انجام دهید. باید حتما تماس بگیرید و اطلاع دهید. ایرادات به تیم پشتیبانی اطلاع داده شود و هماهنگی‌های لازم انجام شود. تمام اقلام همره کالا به همراه بسته‌بندی اصلی فروشگاه با رعایت نکات ایمنی باید بازگردانده شوند. فاکتور دریافتی باید همراه کالاهای مرجوعی باشد و ایرادات سفارش روی فاکتور نوشته شوند. هزینه پستی با فاکتور معتبر اداره پست به همراه مهر قابل بازگشت است. لطفا تصویر رسید پستی را برای پیگیری‌های بعدی نگه دارید.

هزینه‌های ارسال کالا

اگر کارشناسان استایل‌آپ ایرادات را شناسایی کنند و مورد تایید واقع شود هزینه بازگشت کالا هم به حساب شما برگردانده می‌شود. مرسوله‌های غیر از تهران باید با پست بازگردانده شود. برای بازگرداندن کالا در شهر تهران باید با کارشناسان استایل‌آپ هماهنگ کنید.

نکته: در صورت انصراف از خرید هزینه بازگشت بر عهده‌ی خود شماست.

روش رسیدگی به کالای مرجوعی

هر محصولی که بازگشت داده می‌شود توسط کارشناسان و تیم تست کنترل کیفیت محصولات چک می‌شود و پس از تایید برگشت می‌خورد. یا با کالای نو و بدون ایراد تعویض می‌شود و یا در صورت درخواست کاربر هزینه به حساب او بازگردانده می‌شود. یعنی اولویت با تعویض کالاست و اگر خودتان درخواست کنید و کالای جدید را قبول نمی‌کنید هزینه به شما برگشت داده می‌شود. کمتر از 72 ساعت طول می‌کشد تا کالاهای موجود در صف رسیدگی به طور کامل بررسی شوند و به شما اطلاع داده می‌شود.

نکته‌ها:

  • کالاهای رایگان و هدیه شامل بازگشت نمی‌شوند.
  • کالاها داخل خود شرکت و با توجه قوانین و ضوابط مشخص بررسی می‌شوند.
  • برای محصولات پوشیدنی، زیورآلات و اکسسوری‌ها که مستقیما با پوست تماس دارند به دلیل مسائل بهداشتی امکان تعویض سلیقه‌ای وجود ندارد.
  • اگر برخی کالاهای موجود در سفارش تخفیف خورده باشند. اگر سفارش بازگشت بخورد تخفیفات برای سایر محصولات هم حذف می‌شوند.
  • برای کالاهایی که ایراد فنی برای آن‌ها قابل تعریف نیست (مثلا قاب یا گلس) شامل گارانتی 7 روزه نمی‌شود. اما در صورت مشاهده ایراد ظاهری تا 48 ساعت قابل تعویض هستند.
فروشگاه اینترنتی استایل آپ