درباره استایل آپ:
هدف و رسالت فروشگاه اینترنتی استایل آپ چیست؟
علاقه بی حد ما به دنیای تکنولوژی سبب شده تا تلاش کنیم یکی از بزرگترین و کاملترین فروشگاههای اینترنتی لوازم جانبی موبایل، ساعت هوشمند و ... را راهاندازی کنیم. در این مسیر، مشکلات زیادی مانع خدمترسانی هر چه بهتر شده اما تلاش میکنیم به سرعت، لوازم جانبی کالاهای جدید بازار را عرضه کرده و با ارائه تصاویر و اطلاعات کامل هر محصول، تجربه جذابی از خرید اینترنتی لوازم جانبی را ایجاد کنیم. برای آشنایی بیشتر میتوانید صفحه درباره استایل آپ را مطالعه کنید.
در استایل آپ چه محصولاتی عرضه میشوند؟
در حال حاضر کلیه لوازم جانبی برندهای گوشی موبایل موجود در بازار و مدلهای آنها عرضه میشود. همچنین لوازم جانبی ساعت هوشمند، لوازم جانبی تبلت و نیز لوازم خانه هوشمند نیز در استایل آپ قابل خریداری میباشد.
چگونه با استایل آپ تماس بگیریم؟
امکان تماس تلفنی با پشتیبان مشتریان، امکان ارسال ایمیل یا پیام در اپلیکیشنهای پیامرسان و نیز تماس از طریق فرم تماس با ما مهیا شده است. برای آگاهی از شمارهها و راههای تماس، انتهای صفحه درباره ما و اطلاعات تماس را مطالعه کنید.
راهنمای خرید و ثبت سفارش:
چرا برای خرید میتوانم به استایل آپ اعتماد کنم؟
فروشگاه اینترنتی استایل آپ در بهار 96 تاسیس شد و تا به امروز، فعالیت خود را به طور مستمر ادامه داده است. در این فروشگاه، روزانه دهها محصول جدید برای خرید، عرضه میشود و روزانه صدها نفر از محصولات ما (بیش از 30 هزار محصول) خرید میکنند. همچنین درگاه پرداخت امن بانکی، پشتیبانی تلفنی، مشخص بودن آدرس دفتر، امکان عودت کالا تا 7 روز نیز از سایر مشخصههای اعتمادسازی ما میباشد. نکته آخر آنکه استایل آپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره، دارای نماد نشان ملی ثبت رسانههای دیجیتال، عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی نیز میباشد.
امکان فروش حضوری در استایل آپ وجود دارد؟
با توجه به سیاست استایل آپ مبنی بر ایجاد شرایطی راحت و بیدغدغه برای خرید آنلاین از سراسر نقاط کشور و هر استان، و همچنین برای ارائه بالاترین سطح سرویسدهی به مشتریان، فروشگاه اینترنتی استایل آپ، فروش حضوری نخواهد داشت.
امکان خرید در استایل آپ در چه ساعاتی وجود دارد؟
برای خرید در استایل آپ، هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد. شما میتوانید در ۷ روز هفته و در طول ۲۴ ساعت سفارشات خود را ثبت نمایید.
حداقل مبلغ خرید از استایل آپ چند تومان است؟
حداقل مبلغ سفارش از استایل آپ، 60 هزار تومان است، با عرض پوزش با توجه به هزینههای لجستیک و ارسال کالا، امکان پردازش سفارشات زیر 60 هزار تومان برای ما مقدور نیست.
آیا امکان خرید بدون عضویت در استایل آپ وجود دارد؟
به دلیل نیاز به ثبت شماره تماس یا ایمیل شما برای ارسال مشخصات سفارش و همچنین سهولت در پیگیری سفارشات و یا خریدهای بعدی، ثبت سفارش فقط با درج شماره موبایل و ورود به حساب کاربری امکانپذیر است.
محصولی را به سبد خرید اضافه کردم، چگونه سفارش خود را نهایی کنم؟
پس از اضافه کردن محصولات مورد به سبد خرید، به سبد خریدتان مراجعه کرده (یا اینجا را کلیک کنید)، در صورت تایید محصولات موجود در سبد، به مرحله بعدی مراجعه کرده و برای ورود به وبسایت، شماره موبایل خود را درج کنید (در صورتی که قبلاً وارد حساب خود شده باشید، در این مرحله، نام و نام خانوادگی و شماره موبایل خود را مشاهده خواهید کرد).
در مرحله بعدی، آدرس خود را وارد یا انتخاب کنید و سپس زمان تحویل کالا را نیز تعیین کنید. در مرحله آخر به درگاه بانکی هدایت خواهید شد تا پرداخت خود را انجام داده و سفارش خود را نهایی کنید.
اگر محصولی را به سبد خرید خود اضافه کنم اما پرداخت نکنم، موجودی محصول برای من نگه داشته میشود؟
خیر. تنها سفارشاتی رسیدگی و ارسال میشود که پرداخت آنها انجام شده باشد. در صورتی که قبل از پرداخت، موجودی کالا تمام شده باشد، امکان ثبت سفارش وجود نخواهد داشت و یا بعد از پرداخت با تاخیر و اتمام موجودی، سفارش شما لغو و مبلغ به حساب شما عودت داده میشود.
چگونه میتوانم زمان تحویل یا آدرس سفارش خود را تغییر دهم؟
تغییر محتویات و اطلاعات سفارش، بعد از ثبت سفارش نهایی توسط مشتری امکانپذیر نیست. در صورتی که بعد از پرداخت و ثبت سفارش میخواهید اطلاعات زمان یا مکان تحویل کالا را تغییر دهید، با پشتیبانی فروشگاه در این صفحه تماس بگیرید. برای این کار حتماً شماره سفارش خود را اعلام نمایید.
بعد از پرداخت، پول از حساب من کسر شد اما سفارش ثبت نشد. چطور پیگیری کنم؟
در چنین مواقعی باید تا 48 الی 72 ساعت صبر کنید تا پول از سمت بانک به حساب شما عودت داده شود. اگر عودت وجه از سمت بانک انجام نشد، میتوانید از شعبه بانکی خود رسیدگی کنید یا نهایتاً با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید تا مشخص شود که پول شما به حساب فروشگاه واریز شده است یا خیر.
عضویت و پنل کاربری:
چگونه ثبت نام کنم یا وارد حساب کاربری خود بشوم؟
برای عضویت در استایل آپ و یا ورود به حساب کاربری خود، به این صفحه مراجعه کرده و شماره همراه خود را وارد کنید. سپس کد ورود پنج رقمی را که برای شما پیامک میشود، در بخش مربوطه درج کرده تا وارد حساب کاربری خود شوید.
چگونه حساب کاربری خود را حذف کنم؟
در حال حاضر امکان حذف حساب کاربری توسط کاربران وجود ندارد؛ چرا که در صورت حذف حساب کاربری، کلیه اطلاعات شما از استایل آپ حذف شده و این امر سبب بروز مشکل در تاریخچه سفارشات و امور مالی استایل آپ خواهد شد.
چگونه آدرس خود را اصلاح کنم؟
پس از عضویت و ورود به حساب کاربری خود، در پنل کاربری میتوانید گزینه "آدرسها" را مشاهده نمایید. با کلیک روی این بخش میتوانید آدرس صورتحساب و آدرس حمل و نقل (گیرنده سفارشات) را درج کرده و یا اصلاح نمایید.
نحوه ارسال و پیگیری سفارشات:
ارسال کالا توسط استایل آپ چگونه انجام میشود؟
تحویل سفارشات در تهران و حومه از طریق پیک موتوری انجام میشود. سفارشات سایر شهرها و استانها هم از طریق پست پیشتاز انجام میپذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه روش ارسال و تحویل سفارش مراجعه نمایید.
امکان پرداخت در محل برای سفارشات وجود دارد؟
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد و کلیه سفارشات به صورت آنلاین پرداخت میشوند.
هزینه ارسال کالا با پست یا پیک موتوری بر عهده کیست؟
مطابق تمام فروشگاههای اینترنتی ایران و جهان، هزینه ارسال کالا توسط مشتری پرداخت میشود. البته در برخی مناسبتهای فروش ویژه، امکان خرید با ارسال رایگان نیز وجود خواهد داشت.
هزینه ارسال کالا با پست (شهرستان) یا پیک موتوری (تهران) چقدر است؟
در حال حاضر هزینه ارسال و بستهبندی با پیک موتوری برای تهران، 35 هزار تومان و هزینه ارسال و بستهبندی با پست پیشتاز به سایر استانها هم 35 هزار تومان میباشد.
نکته) هزینههای ارسال و بستهبندی کالا مطابق با آخرین تعرفه اداره پست و اتحادیه پیک موتوری محاسبه میشود.
امکان مراجعه حضوری برای تحویل سفارش وجود دارد؟
به طور پیشفرض چنین امکانی وجود ندارد. اما بنا به شرایط خاص و با هماهنگی قبلی با واحد فروش، امکان مراجعه حضوری در دفتر استایل آپ برای دریافت محصولات سفارش داده شده ممکن خواهد بود.
بستهبندی کالا توسط استایل آپ به چه صورت انجام میشود؟
بستهبندی سفارشات با توجه به تعداد و اندازه کالاها، در استانداردهای اداره پست انجام میشود. کالاهای کمحجم و کوچک (مثل قاب موبایل، بند ساعت هوشمند و ...) با پاکتهای حبابدار و کالاهایی با حجم و تعدا بیشتر یا کالاهای شکستنی (مثل گلس موبایل و ...)، در کارتنهای پست به صورت استاندارد و مطمئن، بستهبندی خواهد شد.
نحوه پیگیری سفارش ثبت شده از چه روشهایی ممکن است؟
کلیه مشتریان میتوانند برای پیگیری سفارشات خود با واحد مرسولات استایل آپ تماس گرفته و با اعلام شماره سفارش خود، از آخرین وضعیت مرسوله اطلاع حاصل نمایند. همچنین میتوانید در صفحه پیگیری سفارشات و مرسوله پستی، با درج شماره سفارش خود، آخرین وضعیت سفارشتان را پیگیری کنید.
مدت زمان ارسال کالا بعد از ثبت سفارش چند روز است؟
زمان ارسال سفارشات به چند عامل بستگی دارد. عامل اول، زمان تحویل کالا در فرآیند خرید است که توسط مشتری تعیین میشود. عامل دوم، زمان ثبت سفارش است که ممکن است در روزهای قبل از تعطیلات رسمی یا در آخر وقت ثبت شود که واحد مدیریت ارسال سفارشات را با حجم انبوهی از سفارشات مواجه خواهد کرد. عامل سوم موجود بودن محصولات مورد نظر شما در انبار استایل آپ خواهد بود که ممکن است فرآیند تامین کالا را با تاخیر مواجه کند. سپس با توجه به مقصد تحویل کالا و نوع ارسال کالا، زمانبندی نهایی ارسال کالا مشخص خواهد شد. اما به طور کلی، حداکثر مدت زمان تحویل کالا بین 7 تا 10 روز کاری خواهد بود.
چگونه تاریخچه سفارشات خود را مشاهده کنم؟
برای این کار باید وارد حساب کاربری و پنل کاربری خود شده و در بخش مشاهده سفارشات، تاریخچه و اطلاعات سفارشات قبلی خود را مشاهده کنید.
نحوه عودت و بازگشت وجه:
شرایط مهلت تست ۷ روزه به چه صورت است؟
ایرادات فنی محصول طی حداکثر ۷ روز و دیگر ایرادات نهایتاً تا 24 ساعت پس از دریافت کالا باید به استایل آپ اطلاع داده شوند. در صورتی که ایراد کالا ناشی از استفاده نادرست باشد، کالای مربوطه قابل بازگردانی نیست. به طور کلی، عودت کالا به دلایل زیر قابل انجام است (توصیه میشود حتماً شرایط کامل موارد زیر را در صفحه عودت کالا مطالعه بفرمایید):
- در صورت وجود ایراد در کالا
- در صورت مغایرت کالا با مشخصات درج شده در سایت
- در صورت مغایرت سایز یا رنگ کالا
- در صورت مخدوش بودن بستهبندی پستی
- در صورت انصراف از خرید توسط مشتری
مراحل ثبت درخواست عودت کالا به چه صورت است؟
ابتدا در این صفحه، فرم درخواست مرجوعی کالا را با درج شماره سفارش و شماره موبایل خود پر کنید. در مرحله بعدی فرم، دلیل عودت کالا و نوع کالا (دستهبندی محصول) را انتخاب کنید. در مرحله آخر فرم هم توضیحات خود را درج کرده و تصاویر مربوط به خرابی محصول را ضمیمه کرده و تصویر فاکتور خود را نیز آپلود نمایید. با ثبت موفق درخواست مرجوعی، رسیدگی به آن و تماس با شما جهت مراحل بعدی انجام خواهد شد.
رسیدگی به کالای عودت داده شده چند روز طول میکشد؟
به طور معمول بررسی کالای عودت داده شده و انجام امور اداری مربوط به آن، تا زمان حصول نتیجه و تعیین تکلیف سفارش، یک هفته کاری زمان نیاز خواهد بود.
پس از تایید کالا برای عودت، امکان خرید دوباره یا بازگشت مبلغ خرید وجود دارد؟
بنا به درخواست شما، میتوانید کالای دیگری را به جای سفارش قبلی خود سفارش دهید و یا درخواست لغو سفارش و بازگشت وجه را اعلام نمایید. بازگشت وجه طی یک هفته انجام میشود.
هزینه پستی کالای عودت داده شده و همچنین هزینه پستی ارسال محصول جایگزین بر عهده چه کسی است؟
اگر دلیل عودت و ایراد سفارش از سمت استایل آپ رخ داده باشد (ارسال کالای اشتباه و ...)، کلیه هزینههای پستی عودت و خرید مجدد توسط استایل آپ پرداخت خواهد شد. اگر درخواست عودت از سمت مشتری باشد (مثل نپسندیدن کالا، انصراف از خرید و ...) هزینههای پستی با مشتری خواهد بود.
همکاری با استایل آپ:
چگونه میتوانم در استایل آپ استخدام شوم؟
برای آگاهی از فرصتهای شغلی و ثبت درخواست همکاری با استایل آپ، این صفحه را مطالعه کنید.
امکان خرید عمده از استایل آپ وجود دارد؟
بله. برای مشاهده توضیحات و شرایط خرید عمده و همچنین ثبت درخواست خرید عمده محصولات، این صفحه را مشاهده کنید.
چگونه شرکت من میتواند برای همکاری در بخش تامین یا ارسال کالا با استایل آپ همکاری کند؟
اگر خدمات شرکت شما برای توسعه یا بهبود خدمات فروشگاه اینترنتی استایل آپ مفید است، خوشحال میشویم که با ما تماس گرفته و با مدیر مرتبطه (واحد خرید، ارسال، بازاریابی، مدیریت و ...) صحبت کنید.
شکایات و انتقادات:
چرا هنوز به سفارش من رسیدگی نشده است؟
به دلیل حجم بالای سفارشات روزانه مخصوصاً روزهای بعد از تعطیلات رسمی، ممکن است رسیدگی به برخی سفارشات با تاخیر انجام شود اما تلاش ما این است که هر سفارش، حداکثر تا 48 ساعت پردازش شود. در صورتی که به هر دلیلی برای دریافت سفارش خود عجله دارید، با شمارههای پشتیبانی فروشگاه تماس گرفته و این موضوع را اطلاع دهید.
چرا سفارش من ارسال نشده یا با تاخیر ارسال خواهد شد؟
زمان ارسال سفارشات به چند عامل بستگی دارد. عامل اول، زمان تحویل کالا در فرآیند خرید است که توسط مشتری تعیین میشود. عامل دوم، زمان ثبت سفارش است که ممکن است در روزهای قبل از تعطیلات رسمی یا در آخر وقت ثبت شود که واحد مدیریت ارسال سفارشات را با حجم انبوهی از سفارشات مواجه خواهد کرد. عامل سوم موجود بودن محصولات مورد نظر شما در بازار خواهد بود که ممکن است فرآیند تامین کالا را با تاخیر مواجه کند. سپس با توجه به مقصد تحویل کالا و نوع ارسال کالا، زمانبندی نهایی ارسال کالا مشخص خواهد شد.
تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نبود. چرا؟
پشتیبانی تلفنی استایل آپ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و در پنجشنبه از ساعت 9 الی 14 پاسخگوی شما هستند. در صورتی که در خارج از این ساعات یا روزهای تعطیل تماس بگیرید، امکان پاسخگویی شما وجود نخواهد داشت. همچنین به دلیل استفاده از سیستم VOIP برای بخش تماس، در روزهایی که اینترنت کشور دچار قطعی یا اختلال باشد، تماسهای شما به شمارههای استایل آپ به درستی متصل نخواهند شد.
چرا عودت وجه سفارش من انجام نمیشود؟
در صورتی که صحت کالای عودت داده شده توسط شما تایید شده باشد، ثبت مرجوعی کالا و سپس ارجاع به واحد مالی فروشگاه جهت لغو فاکتور و بازگشت وجه، زمانبر خواهد شد. در صورتی که به هر دلیلی برای دریافت وجه خود عجله دارید، با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.
چرا کالای اشتباهی برای من ارسال شده است؟ باید چه کنم؟
به دلیل تنوع بسیار زیاد لوازم جانبی موبایل و ساعت هوشمند و نیز تفاوت جزئی برخی محصولات مربوط به مدلهای مختلف (مثل گلس موبایل یا ...) امکان ارسال اشتباه از سمت فروشگاه وجود خواهد داشت. در این حالت، فرم درخواست مرجوعی کالا را تکمیل کنید و منتظر باشید تا با شما تماس بگیریم و برای عودت کالا و ارسال کالای درست، شما را راهنمایی کنیم.
بستهبندی سفارش من آسیب دیده است. باید چه کنم؟
استایل آپ با بستهبندی مطمئن و مناسب محصولات تحویل سالم کالا را کاملا تضمین میکند. در صورت وجود هرگونه مشکل و خرابی در بستهبندی محصول، از تحویل گرفتن سفارش خودداری کنید تا سفارش شما بازگردانی شود. صدمات در هنگام حمل و نقل به عهده شرکت مرسولی است. تمامی محصولات در نهایت صحت و سلامت به دست شما خواهند رسید و احتمال آنکه بستهای دچار آسیب شود، بسیار پایین میباشد.
چرا کالای دریافتی من کیفیت پایینی دارد؟
همیشه کالاهای مختلفی با سطح کیفی درجه 1، درجه 2 و درجه 3 توسط شرکتهای اصلی (اوریجینال) یا شرکتهای مستقل (غیر اوریجینال) تولید میشوند. ما تلاش میکنیم برای همه محصولات، درجه کیفی و اصل بودن یا نبودن کالا را در توضیحات محصول بنویسیم تا با اطمینان از میزان کیفیت آن، خرید خود را ثبت کنید. اگر کیفیت کالای دریافتی مغایر با توضیحات محصول در وبسایت بود، میتوانید درخواست عودت کالا را ارسال کنید، در غیر اینصورت مسئولیت عدم توجه به کیفیت محصول در توضیحات آن در وبسایت، بر عهده مشتری خواهد بود.
چرا در بعضی از سایتها، نظرات مشتریان ناراضی از استایل آپ منتشر شده است؟
تماس کسب و کارهای سراسر جهان، مشتریانی ناراضی هم دارند که همواره نظرات منفی خود را به شکلهای مختلف ابراز میکنند. این حق مشتری است که تجربه منفی خرید خود را با رعایت صداقت و انصاف، اعلام نماید. در استایل آپ، ماهانه کمتر از 7 درصد از کل سفارشات به دلایل مختلف (از سمت ما یا مشتری) لغو میشود و از این تعداد، رضایت مشتریان کمتری در نهایت امر جلب نخواهد شد. ما تلاش میکنیم 93 درصد سفارشات مثبت و موفق خود را به 100 درصد برسانیم و اما در این مسیر، منکر کاستیهای خارج از کنترل خود نیستیم و به هر شکل ممکن تلاش میکنیم ضمن رسیدگی به انتقادات و شکایات کاربران ناراضی، رضایت نهایی آنها را جلب کنیم.
چگونه شکایت/انتقاد خود را ثبت و پیگیری کنم؟
در صورتی که شکایت یا انتقاد شما شامل موارد بالا نمیشود میتوانید از راههای موجود در صفحه ثبت شکایات و انتقادات، نقد و شکایت خود را اطلاع داده و نتیجه را پیگیری کنید.
0 دیدگاه برای OK – برگه پیش نویس سوالات متداول
0 دیدگاه برای این محصول
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.