ثبت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
در صورت وجود هرگونه ناهماهنگی و مشکل در فرآیند خرید و تحویل کالا و یا وجود هرگونه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت میتوانید از فرم موجود در این صفحه، اقدام به ثبت نظر خود نمایید.
همچنین میتوانید در ساعات کاری (شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17 و پنجشنبهها از ساعت 9 تا 14) با شمارههای صفحه ارتباط با ما تماس حاصل نمایید (در ساعات غیر اداری هم میتوانید از طریق تلگرام با ما در ارتباط باشید: مکالمه مستقیم در تلگرام با پشتیبانی استایل آپ).
قبل از ارسال انتقاد یا شکایت خود، پیشنهاد میکنیم پاسخ مشکل خود را در سوالات زیر جستجو کنید. اگر مشکل شما در لیست زیر نبود و یا به توضیحات بیشتری نیاز داشتید، فرم پایین صفحه را پر کنید و یا در انتهای همین صفحه، مشکل خود را به صورت دیدگاه مطرح کرده و منتظر پاسخ پشتیبان باشید.
چرا سفارش من ارسال نشده یا با تاخیر ارسال خواهد شد؟
زمان ارسال سفارشات به چند عامل بستگی دارد. عامل اول، زمان تحویل کالا در فرآیند خرید است که توسط مشتری تعیین میشود. عامل دوم، زمان ثبت سفارش است که ممکن است در روزهای قبل از تعطیلات رسمی یا در آخر وقت ثبت شود که واحد مدیریت ارسال سفارشات را با حجم انبوهی از سفارشات مواجه خواهد کرد. عامل سوم موجود بودن محصولات مورد نظر شما در بازار خواهد بود که ممکن است فرآیند تامین کالا را با تاخیر مواجه کند. سپس با توجه به مقصد تحویل کالا و نوع ارسال کالا، زمانبندی نهایی ارسال کالا مشخص خواهد شد.
تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نبود. چرا؟
پشتیبانی تلفنی استایل آپ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 و در پنجشنبه از ساعت 9 الی 14 پاسخگوی شما هستند. در صورتی که در خارج از این ساعات یا روزهای تعطیل تماس بگیرید، امکان پاسخگویی شما وجود نخواهد داشت. همچنین به دلیل استفاده از سیستم VOIP برای بخش تماس، در روزهایی که اینترنت کشور دچار قطعی یا اختلال باشد، تماسهای شما به شمارههای استایل آپ به درستی متصل نخواهند شد.
چرا عودت وجه سفارش من انجام نمیشود؟
در صورتی که صحت کالای عودت داده شده توسط شما تایید شده باشد، ثبت مرجوعی کالا و سپس ارجاع به واحد مالی فروشگاه جهت لغو فاکتور و بازگشت وجه، زمانبر خواهد شد. در صورتی که به هر دلیلی برای دریافت وجه خود عجله دارید، با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید.
چرا کالای اشتباهی برای من ارسال شده است؟ باید چه کنم؟
به دلیل تنوع بسیار زیاد لوازم جانبی موبایل و ساعت هوشمند و نیز تفاوت جزئی برخی محصولات مربوط به مدلهای مختلف (مثل گلس موبایل یا ...) امکان ارسال اشتباه از سمت فروشگاه وجود خواهد داشت. در این حالت، فرم درخواست مرجوعی کالا را تکمیل کنید و منتظر باشید تا با شما تماس بگیریم و برای عودت کالا و ارسال کالای درست، شما را راهنمایی کنیم.
بستهبندی سفارش من آسیب دیده است. باید چه کنم؟
استایل آپ با بستهبندی مطمئن و مناسب محصولات تحویل سالم کالا را کاملا تضمین میکند. در صورت وجود هرگونه مشکل و خرابی در بستهبندی محصول، از تحویل گرفتن سفارش خودداری کنید تا سفارش شما بازگردانی شود. صدمات در هنگام حمل و نقل به عهده شرکت مرسولی است. تمامی محصولات در نهایت صحت و سلامت به دست شما خواهند رسید و احتمال آنکه بستهای دچار آسیب شود، بسیار پایین میباشد.
چرا کالای دریافتی من کیفیت پایینی دارد؟
همیشه کالاهای مختلفی با سطح کیفی درجه 1، درجه 2 و درجه 3 توسط شرکتهای اصلی (اوریجینال) یا شرکتهای مستقل (غیر اوریجینال) تولید میشوند. ما تلاش میکنیم برای همه محصولات، درجه کیفی و اصل بودن یا نبودن کالا را در توضیحات محصول بنویسیم تا با اطمینان از میزان کیفیت آن، خرید خود را ثبت کنید. اگر کیفیت کالای دریافتی مغایر با توضیحات محصول در وبسایت بود، میتوانید درخواست عودت کالا را ارسال کنید، در غیر اینصورت مسئولیت عدم توجه به کیفیت محصول در توضیحات آن در وبسایت، بر عهده مشتری خواهد بود.
چرا در بعضی از سایتها، نظرات مشتریان ناراضی از استایل آپ منتشر شده است؟
تماس کسب و کارهای سراسر جهان، مشتریانی ناراضی هم دارند که هموارد نظرات منفی خود را به شکلهای مختلف ابراز میکنند. این حق مشتری است که تجربه منفی خرید خود را با رعایت صداقت و انصاف، اعلام نماید. در استایل آپ، ماهانه کمتر از 7 درصد از کل سفارشات به دلایل مختلف (از سمت ما یا مشتری) لغو میشود و از این تعداد، رضایت مشتریان کمتری در نهایت امر جلب نخواهد شد. ما تلاش میکنیم 93 درصد سفارشات مثبت و موفق خود را به 100 درصد برسانیم و اما در این مسیر، منکر کاستیهای خارج از کنترل خود نیستیم و به هر شکل ممکن تلاش میکنیم ضمن رسیدگی به انتقادات و شکایات کاربران ناراضی، رضایت نهایی آنها را جلب کنیم.
.